rozmiar czcionki: A | A | A

Dobre praktyki w zarządzaniu urzędem

10.03.2011 15:53

Jak profesjonalnie zarządzać urzędem? Jak być otwartym na ludzi i ich sprawy? Jak wykorzystać dobre praktyki i inne metody zarządzania w administracji? Na te pytania próbowali odpowiedzieć uczestnicy konferencji zrealizowanej w ramach projektu „Profesjonalizm w zarządzaniu dolnośląskim urzędem”. Konferencję we Wrocławiu otworzył wicemarszałek Radosław Mołoń.

Projekt współfinansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu województwa dolnośląskiego. Realizuje go Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Nadrzędnym celem tego przedsięwzięcia jest podniesienie poziomu wiedzy dolnośląskich urzędników w zakresie kontaktów z petentem.

Przewodnim tematem konferencji było zastosowanie dobrych praktyk w zarządzaniu urzędem. Uczestniczy spotkania, a była ich prawie setka, w tym  partnerzy z Obwodowego Instytutu Podyplomowej Oświaty Pracowników Pedagogicznych w Winnicy (Ukraina), rozmawiali również o partnerstwie lokalnym, tolerancji warunkującej efektywne współdziałanie oraz o barierach i szansach rozwoju kultury zarządczej w administracji.