Kampania billboardowa "Razem odkryjmy Dolny Śląsk"

03.07.2013 12:18 12:18

„Razem odkryjmy Dolny Śląsk” to hasło billboardowej kampanii promującej nasze województwo. Od dziś w największych miastach województwa pojawi się 90 nośników. Do zwiedzania regionu zaprasza gospodarz Dolnego Śląska – marszałek Rafał Jurkowlaniec. Ambasadorem województwa może też zostać każdy z nas – wystarczy wziąć udział w konkursie na najciekawsze miejsca Dolnego Śląska - organizowanym przez Urząd Marszałkowski.

Ponad 122 milionów widzów przed telewizorami w całej Europie, 25 milionów odsłon w internecie i wzrost liczby turystów nawet o 40 proc. – to osiągnięcia kampanii pt. „Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia – do zobaczenia”.



Spoty promujące nasze województwo można było oglądać m.in. w 46 krajach Europy podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz w czasie świąt Bożego Narodzenia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Filmy zdobyły również Grand Prix VIII edycji Festiwalu Filmowego Film, Art & Tourism w Warszawie, drugie miejsce na Zagreb Tour Film Festival oraz trzecią nagrodę za najlepszą koncepcję kreatywną na US International Film & Video Festival w Kaliforni.

 

Billboardy i citylighty „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” z wizerunkiem marszałka Rafała Jurkowlańca to kolejna odsłona kampanii przygotowana głównie z myślą o Dolnoślązakach. Marszałek jako gospodarz województwa zachęca do wspólnego odkrywania Dolnego Śląska, który jest miejscem o bogatych walorach krajobrazowych, przyrodniczych i kulturowych. Turystyka jest też jednym z filarów rozwoju regionu zapisanych w Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do 2020r.


Swoją turystyczną pasją marszałek chce zachęcić Dolnoślązaków do zwiedzania zakątków województwa. Zaprasza też do udziału w konkursie na najciekawsze miejsca w regionie. Wystarczy napisać własną kartę wyjątkowego przewodnika turystycznego po Dolnym Śląsku stworzonego przez internautów. Wypełniając ankietę można zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Akcja wspierana będzie przez uaktualnioną wersję aplikacji na urządzenia mobilne – Dolny Śląsk Guide. Mogą z niej korzystać posiadacze telefonów z systemami operacyjnymi Android oraz iOS (iPhone), a także użytkownicy tabletów iPad. Program można pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz AppStore oraz ze strony http://www.dsgapp.com/pl


Konkurs potrwa do końca sierpnia. Wspólnie wybierzemy miejsca cieszące się wśród Was największą popularnością. Jesienią podsumujemy naszą akcję a autorzy zwycięskich propozycji otrzymają nagrody i dołączą do grona twórców naszego przewodnika. Na podstawie głosowania powstanie unikatowy przewodnik autorstwa internautów, wydany przez samorząd województwa.

 


Kampanie „Tajemniczy Dolny Śląsk – Nie do opowiedzenia do zobaczenia” oraz „Dolny Śląsk – dotknij tajemnicy” w 70 proc. finansowane były z budżetu UE, a ich łączny koszt wyniósł ponad 16,5 mln zł. Billboardowa kampania „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” kosztuje 70 tys. zł.