rozmiar czcionki: A | A | A

Podsumowanie procesu konsultacji Regulaminu przyznawania nagród sportowych Samorządu Województwa Dolnośląskiego

Proces konsultacji społecznych projektu Regulaminu przyznawania nagród sportowych Samorządu Województwa Dolnośląskiego rozpoczął się w dniu 9 sierpnia 2018 roku na podstawie uchwały nr 5783/V/18 Zarządu Województwa Dolnośląskiego w sprawie skierowania do konsultacji projektu Regulaminu przyznawania nagród sportowych Samorządu Województwa Dolnośląskiego a zakończył się w dniu 7 września 2018 roku.
Konsultacje przebiegały w sposób:
 - pośredni - poprzez stronę internetową Urzędu Marszałkowskiego. Udostępniony został formularz zgłaszania uwag możliwy do pobrania ze strony internetowej, który po wypełnieniu można było wysłać pocztą tradycyjną lub na adres email;
- bezpośredni - poprzez spotkanie konsultacyjne, które odbyło się w dniu 6 września 2018r. we Wrocławiu – w spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele klubów i związków sportowych oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Przez okres trwania konsultacji zgłoszonych zostało 5 uwag i opinii, w formie ustnej i elektronicznej. Uwagi i propozycje zmian zostały ujęte w załączniku.
Projekt Regulaminu został również pozytywnie zaopiniowany przez Dolnośląską Radę Działalności Pożytku Publicznego, która podjęła w tej sprawie w dniu 18 września 2018r. uchwałę nr 19/II/18.


Konsultacje projektu Regulaminu przyznawania nagród sportowych Samorządu Województwa Dolnośląskiego

Zarząd Województwa Dolnośląskiego ogłosił konsultacje projektu Regulaminu przyznawania nagród sportowych Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Szczegóły w materiałach poniżej:

Uchwała Zarządu Województwa

Załącznik nr 1 - Regulamin

Załącznik nr 2 - formularz do uwag