rozmiar czcionki: A | A | A

Podstawowe usługi


| Wnioski do pobrania | Ważne informacje |


Wnioski do pobrania
(Formularze wniosków działań osi 3 oraz osi 4 Leader PROW 2007-2013 dostępne są również na stronie ARiMR: http://www.arimr.gov.pl/dla-beneficjenta/wnioski.html )


Wniosek o płatność ( pobierz plik 331 KB) -wersja obowiązująca od 03.10.2011r.

Wniosek o płatność - do edycji ( pobierz plik 161 KB) -wersja obowiązująca od 03.10.2011r.

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność ( pobierz plik 317 KB) -wersja obowiązująca od 03.10.2011r.

Sprawozdania

Sprawozdanie z realizacji operacji v10 ( pobierz plik 101 KB) wersja obowiązująca od 31.10.2013r.

Instrukcja do sprawozdania v10 ( pobierz plik 79 KB) wersja obowiązująca od 31.10.2013r.


Sprawozdanie z realizacji operacji v9 ( pobierz plik 101 KB) wersja obowiązująca od 26.11.2012r. do 30.10.2013r.

Instrukcja do sprawozdania v9 ( pobierz plik 79 KB) wersja obowiązująca od 26.11.2012r. do 30.10.2013r.





ARCHIWUM

Wniosek o płatność ( pobierz plik 95 kb) -wersja obowiązywała od 17.05.2010r. do 02.10.2011r.

Wniosek o płatność - do edycji ( pobierz plik 168 kb) -obowiązywała od 17.05.2010r. do 02.10.2011r.

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność ( pobierz plik 210 kb) -wersja obowiązywała od 17.05.2010r. do 02.10.2011r.


Wniosek o płatność ( pobierz plik 95 kb)

Wniosek o płatność - do edycji ( pobierz plik 168 kb)

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność ( pobierz plik 210 kb)



Sprawozdanie z realizacji operacji ( pobierz plik 101 KB) wersja obowiązywała do 25.11.2012r.

Instrukcja do sprawozdania ( pobierz plik 79 KB) wersja obowiązywała do 25.11.2012r.


Sprawozdanie z realizacji operacji ( pobierz plik 101 KB) wersja obowiązywała do 08.01.2012r.

Instrukcja do sprawozdania ( pobierz plik 79 KB) wersja obowiązywała do 08.01.2012r.

Sprawozdanie z realizacji operacji ( pobierz plik 100 kb) wersja obowiązywała do 15.12.2010r.

Instrukcja do sprawozdania ( pobierz plik 80 kb) wersja obowiązywała do 15.12.2010r.


Propozycja opisu na fakturach / dokumentach księgowych ( pobierz plik 30 kb) NIEOBOWIĄZUJĄCE - elementy, które należy zamieścić w opisach dokumentów wymienione są w najnowszej instrukcji do wniosku o płatność.